Clear beweegt zich op verschillende fronten. We zijn je ruggensteun bij het uitzoeken van de juiste strategie – die ook nog eens bij het DNA van je firma past, je waakhond bij het innemen van je positie in de markt en je assistent op het vlak van het bouwen, ontwerpen en faciliteren van digitale ervaringen. Van webshops tot campagnes, van dashboards tot mobile apps, van games tot registratie tools. Maar vooral gekoppeld en gevoed door interne systemen, data koppelingen en API’s.
Onze focus ligt op het ontwerpen van inzichten, die veel verder gaan dan louter het weergeven van data. We ontwerpen ervaringen en conversietrajecten. En halen de grootste voldoening uit het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Ons werk kan een onderdeel zijn van een groter geheel of bestaat uit het bepalen van dat grote geheel. We bouwen mee aan de roadmap en stellen de doelen op.
Je kan geen goede beslissingen nemen op basis van foute informatie. We ontwerpen inzichten, deze gaan veel verder dan louter dataweergave. Targets en KPI’s hebben enkel nut na, en gevoed door, analyse van de relevante data. We helpen dit distilleren en trekken samen met jullie de conclusies. Of dit nu gaat over SEO/SEA, je operationele data of de financiële kant van de business. Inzicht = enkel de (samengestelde) data tonen aan de gebruiker (volgens zijn profiel) en alle overige data als balast te beschouwen.
Die digitale obsessie vertaalt zich ook in het ontwikkelen van eigen producten. Zo mochten we de laatste jaren WMW en Quodoc aan onze collectie toevoegen. Beiden zijn platformen, gemaakt op de groei, ontstaan uit hele kleine modulaire blokjes, en op die manier perfect in te passen binnen je organisatie.